PROJEKTOWANIE I WDRAŻANIE
SYSTEMÓW ARCHIWIZACJI DOKUMENTÓW

ul. Chorzowska 44b
44-100 GLIWICE
tel. (032) 279 24 95
fax (032) 230 59 22

   O firmie
   Realizacje
   Kontakt
   Strona główna
Zachęcamy do spotkania z naszym konsultantem w celu trafnej oceny sytuacji i doboru odpowiedniego systemu.

Już przy pierwszej wizycie jesteśmy w stanie określić szacunkowy koszt przedsięwzięcia!
layer hidden off the screen





 
1
2
3
4
5
 

Registratura biurowa

Projektowanie i wdrażanie systemów przechowywania dokumentów czynnych

Zarządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych i składnic akt określa registraturę jako miejsce rejestracji i przechowywania w komórce organizacyjnej tych akt spraw załatwionych, które są potrzebne do pracy bieżącej i w wyznaczonym terminie nie mogą być przekazane do archiwum zakładowego (składnicy akt).

Registratura to miejsce, dział, urząd, gdzie rejestruje się i przechowuje bieżące akta.

ZALETY

  • Szybki dostęp do informacji,
  • Oszczędnosć czasu,
  • Wydajność systemu,
  • Zabezpieczenie informacji,
  • Oszczędność miejsca,
  • Różnorodność oferty
        (dostosowanie do wymogów klienta),
  • Obniżenie kosztów osobowych,
  • Uniknięcie pomyłki w odkładaniu dokumentów,
  • Możliwość, między innymi, luźnego
        przechowywania dokumentów.
 
 
 
 
Projekt i prowadzenie
3W Serwisy Informacyjne